Děkovný dopis

22.02.2013 08:55

Někdy se objeví děkovný dopis od lidí, kterým jsme pomohli. Tohle je jeden z nich, který přišel na PS Přehrada a paní souhlasila s jeho zveřejněním:

 

Dobrý den pane veliteli,

dovolte mi, abych touto cestou co možná nejsrdečněji poděkovala za včasnou pomoc Vašich kolegů, kteří mi, jako matce v nouzi, pomohli a dne 31-01-2013 otevřeli bez poškození dveří můj byt na ul. Foltýnova XX v Brně, kde jsem se ocitla i se svojí 20-ti měsíční dcerou. Jako policistka PČR jsem po celou dobu výkonu služby pomáhala lidem a nyní, když jsem na rodičovské dovolené a zároveň jsem těhotná, bych ráda ocenila vysoce profesionální přístup kolegů, kteří i přes veškeré problémy spojené s bezpečnostními dveřmi to nevzdali a byt otevřeli, celou dobu mě uklidňovali a byli morální podporou. Ještě jednou moc a moc děkuji.

S pozdravem Novotná
 


Všechna práva vyhrazena. © 2008 Jaroslav Mikoška